Аеропорт Полтава почав функціонувати з 25 травня 1924 року. В цей день на літаку «Дорнье – Комета» вперше був виконаний  на Україні регулярний пасажирський рейс за маршрутом Харків – Полтава – Київ.

         В 1926 році відкрилися нові рейси за маршрутами Одеса – Полтава – Дніпропетровськ, Ростов – Полтава – Київ.

         В 1961 році був побудований аеровокзал місцевих повітряних ліній на 75 пасажирів за годину.

         В 1969 році аеропорт вперше прийняв літак АН – 10 на ґрунтову льотну смугу. В 1975 році закінчено будівництво штучної злітно-посадкової смуги довжиною 2000 м і шириною 42 м..

         В 1981 році аеропорт почав приймати літаки ЯК-42.

         В 1984 році завершено будівництво аеровокзалу на 400 пасажирів за годину. З аеропорту виконувалися регулярні рейси до Москви, Києва, Сімферополя, Львова, Донецька, Архангельська, Ленінграда, Єревана, Мінська та інших міст, а також здійснювались перевезення вахтових бригад нафтовиків до Тюменської області.

В 1989 році злітно-посадкову смугу подовжили до 2550 м.

         В 1990 році з аеропорту відправлено 145 тисяч пасажирів, 79 тонн пошти і 3717 тонн вантажу.

         З 1991 року з погіршенням економічного становища держави  почалося різке зменшення авіаперевезень через Полтавський аеропорт.

         В 2002 році була явна загроза закриття аеропорту Міністерством транспорту України, оскільки він будучи збитковим, не мав джерел фінансування і тому не міг забезпечувати належний рівень безпеки польотів та авіаційної безпеки.

         Як вихід із складного становища, було видано Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 року № 380-Р «Про передачу цілісного майнового комплексу аеропорту цивільної авіації Полтава з державної у спільну власність територіальних громад Полтавської області».

В 2003 році враховуючи тяжке фінансове становище аеропорту Полтава, Рішенням сесії Полтавської обласної ради народних депутатів на підтримання виробничої діяльності аеропорту було виділено перші 100 тис. грн. Це дало змогу утримати  підприємство в робочому стані.

З того часу щорічно виділялись кошти з обласного бюджету на підтримання сертифікаційної спроможності аеропорту.

         Аеропорт на сьогоднішній день – це складний майновий комплекс, що розташований на земельній ділянці 214 га. Загальна довжина периметра – 10200 метрів. Бетонна злітно – посадкова смуга довжиною 2 550 м та шириною 42 м забезпечує приймання – випуск літаків коду 4С та більш легких повітряних суден, обладнана світло – сигнальною системою посадки літаків М2/2. Майновий комплекс включає в себе аеровокзальний комплекс загальною площею 682 м², привокзальну площу площею 10000 м², виробничі приміщення площею 13300 м², двоповерховий та триповерховий сімейні гуртожитки на 45 сімей,  склад паливно-мастильних матеріалів ємністю 2400 куб. м, газопровід з газорозподільчим пунктом, напірний каналізаційний колектор з насосною станцією, водопровідну систему холодної води, подвійне підключення до мереж електропостачання з центральним розподільчим пунктом.

         На території аеропорту здійснюють свою діяльність авіакомпанія «Меридіан», Полтавська служба організації повітряного руху Украероруху, авіаметеостанція Полтавського обласного центру з гідрометеорології. Здаються вільні приміщення в оренду іншим організаціям загальною площею 2494,3 м² та тверді покриття загальною площею 7453,0 м².

         В аеропорту протягом останніх 8-ми років здійснює діяльність льотна школа «Кондор» з підготовки пілотів на повітряних судах АТ-3, ВЕ – 76, Сеssna-172.

В грудні 2017 року аеропорт отримав статус міжнародного завдяки чому з 2018 року з/до аеропорту виконуються міжнародні чартерні авіарейси. В 2019 році відкриті туристичні авіарейси до Єгипту та Туреччини.          Наявність відповідної інфраструктури залізничного та автомобільного транспорту, достатні потужності для розширення, великий промисловий потенціал області, залучення нових авіаліній та забезпечення відносно них політики відкритого неба забезпечать успішне функціонування аеропорту.